04432230494

پلی تاب

فروش اقساطی
پلی تاب
محصولات 06 جولای 2014

تشک پلی تاب با بیش از‍‍‍ پنج دهه  تجربه در زمینه تولید أنواع تشک های طبی،فنری با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا وبا استفاده از متخصین با تجربه در کنار حضور پرسنلی فعال همراه با شرکتهای تولید کننده تشک در سطح جهانی اقدام به تولید تشک هایی بادوام و راحت با کیفیت بالا نموده است. با آروزی خوابی خوش برای مصرف کنندگان عزیز امید است بتوانیم نشاط و سرزندگی را همراه با کلای خواب با کیفیت به شما هدیه نماییم.

تشک پلی تاب-محصولات گروه صنعتی پلی تاب

گروه صنعتی پلی تاب با تولید انواع مختلف تشک با ویژگی‌های مختلف سلیقه تمام مشتریان خود را در نظر گرفته‌اند با ما همراه باشید تا با محصولات گروه صنعتی پلی تاب آشنا شویم.

تمامی محصولات این شرکت از پارچه ضد حساسیت و آنتی باکتریال اکوتکس با الیاف ۲۰۰ گرم طراحی و تولید شده است. همچنین ابر بکار برده شده در آن از نوع ۱۴ سانتی متری و دارای وزن ۲۰ کیلو گرم می باشد، نمد ترموباند ۱۱۰۰ گرم دارد و قطر آن ۱۵ سانتی متر است.

قیمت تشک پلی تاپ

قیمت این محصول نیز با توجه به مواد بکار برده شده در آن بسیارمناسب و بی رقیب است. تشک پلی تاب با بهترین مواد اولیه ساخته شده وبا این ویژگی قیمت مناسبی نیز دارد و گزینه مناسبی برای خرید می باشد.

همچنین برای کسانی که نمی خواهند تخت خواب جای اضافی بگیرد می‌توانند ازتشک های تاشو پلی تاپ نیز انتخاب خرید کنند.

گارانتی تشک مدل پلی تاپ


ضمانت تشک پلی تاپ با توجه به نوع محصولات دارای زمان متفاوتی می باشد.
تشک مدل پلی تاپ در اندازه های مختلف یکنفره و دونفره ، دارای یک سال ضمانت تعویض است ، به این معنی که طی این یک سال اگر تشک شما دچار مشکلی شد می توانید محصول خود را با یک محصول جدید تعویض نمایید.
تفاوت گارانتی تشک پلی تاپ با سایر گارانتی های موجود در بازار در همین موضوع مهم تعویض تشک می باشد. همین موضوع باعث می شود تا تمام محصولات تشک  پلی تاپ با ضمانت تعویض ارائه شوند.

تشک سوپر طبی

 این تشک با ویژگی‌های خاص خود برای افرادی که به دردهای حاد کمر (دیسک کمر) و ستون فقرات مبتلا می‌باشند و همچنین به توصیه پزشک نیاز به کالای خواب کاملاً سفتی جهت استراحت دارند تشک سوپر طبی پلی تاب انتخابی بسیار مناسب می‌باشد و از ویژگی های اصلی این تشک می‌توان به بدون فنر بودن آن اشاره کرد اما برای افرادی که درجه سفتی آن بسیار است می‌توانند از پد اسفنجی متحرکی که بر روی آن نصب می‌شود استفاده کنند در صورت استفاده از این پد می‌توان از سطوح نرم‌تری برخوردار بود.این تشک به دلیل سفتی آن برای افراد سنگین وزن نیز بسیار مناسب می باشد

از جمله ویژگی های تشک سوپر طبی پلی تاب می‌توان به پارچه ژاکارد،الیاف پلی استر، ضد آلرژی و ضد تعرق اشاره کرد همچنین در ساخت این تشک از اسفنج فشرده با دانسته ۸۰ کیلو گرم به قطر ۱۶۰ میلی متر استفاده می‌شود

از دیگر مزایای تشک سوپر طبی وجود لایه ترمو فلت ضد باکتری و همچنین وجود سوپاپ های هوا جهت جلو گیری از تعرق هنگام خواب می‌باشد

تشک طبی ارتوپدیک

 تشک‌های طبی ارتوپدی که با طراحی منحصر به فرد برای بیماران ارتوپدی ستون فقرات (گردنی و کمری )بسیار مناسب می‌باشد این تشک‌ها با فرورفتگی دو الی پنج سانتی‌متری مختص بیماران ارتوپدی طراحی گردیده چون پزشکان معالج در این زمینه به بیماران خود سفارش اکید می‌کنند که از تشک‌های فنری به دلیل به انعطاف پذیری آنها اکیداً استفاده نکنند به دلیل اهمیت قرار گیری ستون فقرات برای این بیماران تشکی مناسبی که به آن‌ها صدمه جسمی نزند تشکی می‌باشد که ستون فقرات و استخوان‌ها را در یک راستا نگه دارد یعنی تشکی که انعطاف‌پذیری آن کمتر باشد و تشک طبی ارتوپدی پلی تاب یکی از مناسب ترین گزینه ها برای بیماران ارتوپدی می باشد.

تشک سوپر فنری دریا

 تشک سوپر فنری دریا یکی از تشک‌های مناسب برای افرادی با وزن متوسط می باشد این تشک با دارا بودن فنر ۲.۲میلی متری یک تشک بسیار راحت به حساب می‌آید همچنین گروه صنعتی پلی تاب برای افزایش طول عمر و دوام محصول گوشه های تشک را نیز تقویت کرده اند از ویژگی‌های تشک فنری دریا می‌توان به پارچه ژاکارد بافت استفاده‌شده در رویه تشک لایی پلی استر ضد حساسیت ،لایه اسفنج رول و لایی ترمو باند و همچنین موکت ترموفلت استفاده ‌شده در درون تشک اشاره کرد..

 تشک سوپر فنری یلدا

تشک یلدا از دسته تشک‌های فنری با ارتفاع بیست و سه سانتی‌متری و فنرهایی با مفتول ۲.۲ میلی‌متری همراه با دیواریه تقویت شده یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افراد جوان می‌باشد از ویژگی‌های تشک پلی تاب سوپر فنری یلدا می‌توان به فیلترهای هوای تعبیه‌شده درون تشک جهت جلوگیری از تعرق هنگام خواب لایه پلی استر ضد حساسیت اسفنج چهار سانتی‌متری لایی ترموباند و تقویت‌کننده‌های کناره‌های تشک اشاره کرد

تشک پلی تاب سوپر فنری یلدا انتخابی مناسب برای تمامی سن‌وسال ها می‌باشد این تشک با کیفیتی بسیار مناسب خوابی عالی و توام با آرامش را به شما هدیه خواهد داد..

   تشک سوپر فنری مهتاب

 تشک سوپر مهتاب تشکی از دسته تشک‌های فنری است که با اسفنج تراکم بالا ساخته می‌شود وبه دلیل این ویژگی  از تشک‌های بسیار باکیفیت به شمار می‌رود فنر آبدار با دیواره پر شده از اسفنج از نقاط قوت این محصول به شمار می‌رود که باعث می‌شود تشک خواب شما همیشه حالت خود را حفظ کرده و طول عمر بیشتری داشته باشد تشک مهتاب یک تشک بسیار عالی برای افرادی با وزن زیر صد کیلوگرم می‌باشد .تشک مهتاب با رویه‌ای از پارچه گرد بافت ترک و لایه پلی استر ضد حساسیت اسفنج رول لایه ترمو باند،موکت ترمو فلت ساخته می‌شوند..

تشک سوپر فنری کهکشان

تشک سوپر فنری کهکشان با دارا بودن لایه‌های اسفنجی متراکم و فنر ۲٫۴میلی‌متری باعث پیشگیری از درد ناحیه کمر در هنگام خواب می شود.همچنین تشک کهکشان با دارا بودن ویژگی خاص خود از بیماری‌های ستون فقرات پیشگیری می‌کند این تشک برای افراد زیر صد و ده کیلو در نظر گرفته‌شده و همچنین با دارا بودن پارچه گرد بافت ترک و لایه پلی استر ضد حساسیت یکی از بهترین تشک‌های محسوب می‌شود یکی از محاسن ویژه این تشک طول عمر بالای آن می‌باشد و شرکت پلی تاب هفت سال تشک سوپر فنری کهکشان را تضمین کیفیت می‌کند.

تشک سوپر طبی ساحل

 تشک ساحل تشکی طبی و فنری می‌باشند این تشک برای افراد زیر هشتاد و پنج کیلو بسیار مناسب است ولی به افراد بالای هشتاد و پنج کیلو به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌گردد تشک سوپر طبی ساحل از ستون فقرات شما در هنگام خواب به‌خوبی محافظت خواهد کرد

طول عمر این تشک حدوداً پنج سال تخمین زده می‌شود رویه این تشک از پارچه گرد بافت ترک و لایی پلی استر ضد حساسیت ،اسفنج رول و لایی ترموباند تشکیل شده‌است تشک سوپر طبی ساحل خوابی آرام و توام با آرامش را به شما هدیه خواهد کرد

تشک سوپر طبی مروارید

تشک سوپر طبی مروارید یک تشک طبی و فنری با استحکام بسیار بالا می‌باشد که می‌تواند خوابی راحت را به شما هدیه دهد این تشک برای افراد زیر صد کیلوگرم تعبیه‌شده است.

 تشک مروارید از فنربندی ۲.۴ میلی‌متری یک تکه برخوردار است که این طراحی خاص باعث می‌شود طول سالیان زیادی تشک شما دفورمه نشود لایه رویه تشک از پارچه گرد بافت و لایه های زیری از تک لایه پلی استر ضد حساسیت، اسفنج رول، لای ترمو باند تشکیل شده‌است  گروه صنعتی پلی تاب تشک سوپر طبی مروارید را شش سال تضمین کیفیت می‌کنند.

تشک سوپر طبی ستاره

تشک ستاره تشک بدون فنر و طبی است این تشک کاملاً ارتوپدی و برای بیماران دچار دیسک کمر و گردن می‌باشد

 تشک سوپر طبی ستاره برای افراد زیر هشتاد کیلو طراحی و تولید شده‌است روی این تشک از پارچه گرد بافت ترک و لایه‌های داخلی آن لایه پلی استر ضد حساسیت اسفنج رول، لای ترمو باند تشکیل شده‌است گروه صنعتی پلی تاب تشک سوپر طبی ستاره را چهار سال تضمین کیفیت می‌کنند..

تشک سوپر طبی گالکسی

تشکی طبی و بدون فنر با ارتفاع ۳۱ سانتی متر تولید می‌شود. این تشک محافظ بسیار خوب برای ستون فقرات شما می‌باشد.

تشک گالکسی توسط پزشکان برای افرادی که دچار کمردرد نیز می‌باشند توصیه می‌گردد تشک سوپر طبی گالکسی تشک بسیار مقرون‌به‌صرفه با رویه‌ای از پارچه گرد بافت ترک، لایه پلی استر ضد حساسیت تشکیل شده و همچنین لایه‌های داخلی این تشک از اسفنج رول لایی ترمو باند ریباند ویژه اسفنج ویژه و موکت ترموفلت و فوم سی کیلویی تشکیل شده‌است گروه صنعتی پلی تاب چهارسال تشک سوپر طبی گالکسی را تضمین کیفیت می‌کند..

0 دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *